Eline goes solo!!!

27 mei 2017 - Kaatsheuvel, Nederland

Hoi hoi welkom aan boord van mijn allereerste soloreis!
Het is dan eindelijk zover, ik ga alleen op reis! Dit heb ik al heel lang op het lijstje staan.
Toen ik mijn moeder vertelde dat ik wel graag wilde backpacken in Oost-Europa was ze daar gelemaal niet blij mee. Voor haar gemoedstoestand toch maar gekozen voor het veiliger Verenigd koninkrijk. Wales, Noord-Engeland en Schotland staan op de planning voor de komende 18 dagen. Mijn directe omgeving reageerde er veelal positief op dat ik solo ga. Ik kreeg reacties zoals: Gaaf, spannend hoor, stoer en druf je dat wel? Maar allemaal even enthousiast.
Mij is gevraagd of ik, net zoals bij de reis naar de VS, weer een blog wil bijhouden zodat jullie mee kunnen genieten. Nou vooruit hier is ie dan speciaal voor jullie de 'eline goes solo' reisblog. Ik ga mijn best doen om het up to date te houden. of dat gaat lukken weet ik niet want ik moet natuurlijk ook tijd vrij maken om te genieten ;)

Veel lees en kijk plezier!