Winters Kopenhagen

24 november 2017 - Kaatsheuvel, Nederland

Hoi hoi....zoals aantal weten ga ik komend weekend 4 dagen naar Kopenhagen. Op speciaal verzoek ga ik proberen een korte blog bij te houden. Of dat gaat lukken is nog de vraag aangezien er een cocktailbar aanwezig is in het hostel. Waarom nu naar Kopenhagen? In eerste instantie ga ik voor de kerstmarkten die vanaf eind november te bezichtigen zijn. Verder is er veel te beleven en hoor ik van alle kanten dat het een leuke stad is.
In een spontane bui heb ik ong 2 maanden geleden een hostel geboekt waar je tot aan de laatste dag gratis kan annuleren. Ideaal! Uiteindelijk toch doorgezet en een vliegticket geboekt. Nu is het bijna zover en ik moet mijn tas nog helemaal inpakken. Ik heb er al helemaal zin in en ik ga voor de geïnteresseerden proberen een leuke blog bij te houden.

1. Wilma:
    24 november 2017
    Ik wens je een onwijs leuk "weekend" in Kopenhagen. Kom terug met mooie verhalen XXX
  2. Patricia Bosters:
    24 november 2017
    Fijn weekend en ik ga je uiteraard volgen, want ik ben 1 van die personen die een speciaal verzoek heeft ingediend haha! Ik ga je volgen vanaf me eigen hotelkamer in Marrakech 😍 😉 Heel veel plezier in Kopenhagen en ik wacht met smart op je blog! Xx
  3. Carola peters:
    24 november 2017
    Heel nieuwsgierig naar je verhalen en foto's
  4. Susan:
    Wat leuk Eline!
    Heel veel plezier. Geniet van de kerstmarkten en de cocktails😁
  5. Willie peters:
    25 november 2017
    Veel plezier Eline. Hoor graag of het de moeite waard is om er ook een keer naar toe te gaan.