Eline Peters

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Midden in de nacht opstaan de laatste dingetjes nog inpakken de huisdeur dichttrekken in de auto stappen en dan denk ik: Eindelijk ik ga op reis! De reis alleen al is een avontuur. Ik hoef niet persé binnen een uur op mijn reisbestemming te zijn. Ik vind de omgeving en de verandering in het landschap net zo interessant.
Ik ga al vanaf kleins af aan op reis. Veel op campings in Europa (vooral Italië en Frankrijk) geweest. Sinds een jaar of 6 ook reizen gemaakt buiten Europa. Dit keer ga ik voor het eerst helemaal alleen.
Omdat ik zo van reizen houd heb ik een toeristische opleiding gevolgd.

Over mijn reis

Ik ga backpacken in Wales, Noord-Engeland en Schotland helemaal solo. Ik reis met het openbaar vervoer tussen de locaties in. Wat ik precies allemaal ga doen dat zie ik daar wel. Het zal zeker sportief en avontuurlijk zijn. Ik ben er helemaal klaar voor!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Costa Rica, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.